კვლ.XI.1.მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
კვლ.XI.2.მოსწავლეს შეუძლია კვლევითი პროცედურის განხორციელება/მონაცემების აღრიცხვა.
კვლ.XI.3.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების
გამოყენებით.
კვლ. XI.4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი
და შეფასება.
#
|
კრიტერიუმი
|
შეფასება/ქულა
|
1
|
ვერ ახერხებს კვლევის საგნისა და ეტაპების განსაზღვრას, ვერ აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის
შესახებ, არ შეუძლია კვლევითი პროცედურის
განხორციელება.
ამხანაგების დახმარებით აღწერს კვლევის მიმდინარეობასა და მონაცემების
აღრიცხვას, არ შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით. ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს, არ შეუძლია დასკვნის გამოტანა და შეფასება.
|
1-4
|
2
|
ვერ ახერხებს კვლევის საგნისა და ეტაპების
განსაზღვრას, ვერ აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ, ამხანაგების დახმარებით
ახორციელებს კვლევით პროცედურას, აღწერს კვლევის მიმდინარეობასა და მონაცემების აღრიცხვას,
შეუძლია მონაჩემთა წარმოდგენა, ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს, არ შეუძლია დასკვნის
გამოტანა და შეფასება.
|
5-6
|
3
|
შუძლია
კვლევის საგნისა და ეტაპების განსაზღვრა
და საჭირო ინვენტარის არჩევა, ნაწილობრივ აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ,შუძლია
კვლევის პროცედურის განხორციელება, აღწერს
კვლევის მიმდინარეობასა და მონაცემების აღრიცხავს გარკვეული უზუსტობებით, ზოგადად
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და გამოაქვს დასკვნა, აქვს უზუსტობები შეფასებაში.
|
7-8
|
4
|
ზუსტად შუძლია კვლევის საგნისა და ეტაპების განსაზღვრა, აგრეთვე საჭირო ინვენტარის არჩევა, კარგად აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ, ზედმიწევნით ზუსტად ახორციელებს კვლევით პროცედურას და კვლევის
მიმდინარეობის აღწერას და მონაცემების აღრიცხვას, მონაცემებს წარმოადგენს სხვადასხვა
საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით. აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და გამოაქვს დასკვნა,
შეუძლია შეფასება.
|
9-10
|
ფიზ.XI. 5. .მოსწავლეს
შეუძლია მექანიკური რხევებისა და ტალღების დახასიათება.
კრიტერიუმი
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
გეგმავს და ატარებს ცდებს სხეულთა მექანიკური რხევების შესასწავლად, ატარებს შესაბამის გაზომვებს და აღწერს კავშირს რხევის
მახასიათებელ სიდიდეებს შორის;
|
არსწორად
გეგმავს და ატარებს ცდებს სხეულთა მექანიკური
რხევების შესასწავლად, ვერ აწარმოებს შესაბამის გაზომვებს და ვერ აღწერს კავშირს
რხევის მახასიათებელ სიდიდეებს შორის;
|
უჭირს
ცდის დაგეგმვა, მაგრამ მეგობრების დახმარებით ატარებს ცდებს სხეულთა მექანიკური რხევების შესასწავლად, ატარებს შესაბამის გაზომვებს,მაგრამ
ვერ აღწერს კავშირს
რხევის მახასიათებელ სიდიდეებს შორის;
|
სწორად
გეგმავს და ატარებს ცდებს სხეულთა მექანიკური რხევების შესასწავლად, ატარებს შესაბამის გაზომვებს და აღწერს კავშირს რხევის მახასიათებელ სიდიდეებს შორის;
|
უშეცდომოდ
გეგმავს და ატარებს ცდებს სხეულთა მექანიკური რხევების შესასწავლად, გამოთქვამს ვარაუდს ცდის შედეგის შესახებ,ზუსტად
ატარებს შესაბამის გაზომვებს და უშეცდომოთ აღწერს კავშირს რხევის მახასიათებელ სიდიდეებს შორის,გამოაქვს
დასაბუთებული დასკვნები;
|
აანალიზებს
რეზონანსის მოვლენას, ასახელებს ამ მოვლენის ამსახველ ფაქტებს ყოფა-ცხოვრებიდან;
|
არ იცის რა არის რეზონანსი,ვერ ასახელებს ამ მოვლენის
ამსახველ ფაქტებს ყოფა-ცხოვრებიდან;
|
იცის რა არის რეზონანსი, მაგრამ ვერ აანალიზებს
მოვლენის არსს, თუმცა ასახელებს ამ მოვლენის
ამსახველ ფაქტებს ყოფა-ცხოვრებიდან;
|
იცის რა არის რეზონანსი, აანალიზებს მოვლენის არსს, ასახელებს ამ მოვლენის
ამსახველ ფაქტებს ყოფა-ცხოვრებიდან;
|
საფუძვლიანად აანალიზებს რეზონანსის
მოვლენას, ასახე ლებს მოვლენის მიზეზებს და შედეგს, ასახელებს ამ მოვლენის
ამსახველ ფაქტებს ყოფა-ცხოვრებიდან;
|
რაოდენობრივად აღწერს ჰარმონიულ რხევებს;
|
ვერ აღწერს ჰარმონიულ რხევებს;
|
უჭირს
ჰარმონიულ რხევების რაოდენობრივი აღწერა
|
რაოდენობრივად აღწერს ჰარმონიულ
რხევებს;
|
რაოდენობრივად ზუსტად
აღწერს ჰარმონიულ რხევებს;
|
ახასიათებს განივი და გრძივი ტალღების გავრცელებას;
|
ვერ
ახასიათებს განივი და
გრძივი ტალღების გავრცელებას;
|
უჭირს განივი და გრძივი ტალღების გავრცელების დახასიათება;
|
ახასიათებს განივი და გრძივი ტალღების გავრცელებას,მაგრამ არის ზოგიერთი შეცდომა
|
შეუცდომლად
და ამომწურავად ახასიათებს განივი და გრძივი ტალღების გავრცელებას სხვადასხვა გარემოში;აზრი მკა ფიოდ და თანმიმდევრულადაა
გადმოცემული.
|
ატარებს ცდებს და აკვირდება
ბგერის წარმოქმნას და გავრცელებას, ჩამოთვლის ბგერის წყაროს მაგალითებს;
|
ვერ
ატარებს ცდებს და ვერ აკვირდება ბგერის წარმოქმნას და გავრცელებას,
უჭირს ბგერის წყაროს მაგალითების ჩამოთვლა;
|
უჭირს
ცდების ჩატარება,მაგრამ აკვირდება ბგერის
წარმოქმნას და გავრცელებას, ასახელებს ბგერის წყაროს
ზოგიერთ მაგალითს;
|
ატარებს ცდებს
და აკვირდება ბგერის წარმოქმნას და გავრცელებას, ჩამოთვლის ბგერის წყაროს
მაგალითებს;
|
ინსტრუქციის
დაცვით , ზუსტად ატარებს ცდებს და აკვირდება ბგერის წარმოქმნას და გავრცელებას,გამოაქვს
ლოგიკური დასკვნები, ჩამოთვლის ბგერის წყაროს მრავალ
მაგალითს;
|
მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა გარემოში ბგერის
გავრცელების სიჩქარის შესახებ, ადარებს ერთმანეთს
და გამოთქვამს არგუმენტირებულ ვარაუდს
მათ შორის არსებული განსხვავების მიზეზებზე;
|
ვერ
მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა გარემოში ბგერის გავრცელების სიჩქარის შესახებ,
ვერ ადარებს ერთმანეთს და ვერ გამოთქვამს
არგუმენტირებულ ვარაუდს მათ შორის არსებული განსხვავების მიზეზებზე;
|
შეუძლია
მოიპოვოს მწირი ინფორმაცია სხვადასხვა გარემოში ბგერის
გავრცელების სიჩქარის შესახებ,უჭირს ინფორმაციის შედარება და
ვერ გამოთქვამს
არგუმენტირებულ ვარაუდს მათ შორის არსებული განსხვავების მიზეზებზე;
|
მოიპოვებს ინფორმაციას
სხვადასხვა გარემოში ბგერის გავრცელების სიჩქარის შესახებ, ადარებს ერთმანეთს და
გამოთქვამს არგუმენტირებულ ვარაუდს მათ შორის არსებული განსხვავების მიზეზებზე,
შეცდომების რაოდენობა უმნიშვნელოა
|
ზუსტად ირჩევს
ინფორმაციის შეუძლია მოიპოვოს მწირი
ინფორმაცია წყაროებს, მოიპოვებს ინფორმაციას ადარებს ერთმანეთს და გამოთქვამს არგუმენტირებულ
ვარაუდს მათ შორის არსებული განსხვავების მიზეზებზე, კარგად ახერხებს
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზებას.
|
მოიპოვებს ინფორმაციას ცხოველებისა და ადამიანების
მიერ აღქმული ბგერის სიხშირის შესახებ, აანალიზებს
და წარმოადგენს სხვადასხვა გამომსახველობითი
ხერხით;
|
ვერ
მოიპოვებს ინფორმაციას ცხოველებისა და ადამიანების მიერ აღქმული ბგერის სიხშირის
შესახებ, ვერ აანალიზებს და ვერ
წარმოადგენს მას სხვადასხვა გამომსახველობითი ხერხით;
|
შეუძლია
მოიპოვოს ინფორმაცია
ცხოველებისა და ადამიანების მიერ აღქმული ბგერის სიხშირის შესახებ,მაგრამ
არ შეუძლია ანალიზი და წარმოადგენა სხვადასხვა
გამომსახველობითი ხერხით;
|
მოიპოვებს ინფორმაციას
ცხოველებისა და ადამიანების მიერ აღქმული ბგერის სიხშირის შესახებ, აანალიზებს და
წარმოადგენს სხვადასხვა გამომსახველობითი ხერხით; მსჯელობა
ზოგადია და უშვებს ზოგიერთ შეცდომას
|
ირჩევს ინფორმაციის
მრავალფეროვან წყაროს,მოიპოვებს ინფორმაციას
ცხოველებისა და ადამიანების მიერ აღქმული ბგერის სიხშირის შესახებ ინფორმაციას,უკეთებს
ორგანიზებას; აფასებს და აანალიზებს მას. შეუძლია
წარმოდგენა სხვადასხვა
გამომსახველობითი ხერხით;
|
ადეკვატურად იყენებს
შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
|
არ იცის და ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
იცის, მაგრამ ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
კარგად იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
ფიზ.XI.6.მოსწავლეს შეუძლია ელექტრომაგნიტური რხევებისა და ტალღების დახასიათება.
კრიტერიუმი
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
პოულობს ანალოგიას მექანიკურ და ელექტრულ
რხევებს შორის;
|
ვერ
პოულობს ანალოგიას მექანიკურ და ელექტრულ რხევებს შორის;
|
უჭირს
ანალოგიის პოვნა
მექანიკურ და ელექტრულ რხევებს შორის;
|
ნაწილობრივ
პოულობს ანალოგიას მექანიკურ და ელექტრულ რხევებს შორის,
უშვებს უზუსტებებს
|
პოულობს ანალოგიას მექანიკურ
და ელექტრულ რხევებს შორის;
|
წარმოადგენს ცვლადი დენის გენერატორის
სქემას და ხსნის მისი მოქმედების პრინციპს;
|
ვერ
წარმოადგენს ცვლადი დენის გენერატორის სქემას და ვერ
ხსნის მისი მოქმედების პრინციპს;
|
წარმოადგენს ცვლადი დენის
გენერატორის სქემას,მაგრამ ხსნის მისი მოქმედების პრინციპს;
|
წარმოადგენს ცვლადი დენის
გენერატორის სქემას და ხსნის მისი მოქმედების პრინციპს,
მაგრამ უშვებს ზოგიერთ შეცდომას
|
წარმოადგენს ცვლადი დენის
გენერატორის სქემას,აზრი მკაფიოდ და თანმიმდევრულად არის
გადმოცემული,ზუსტად და უშეცდომოთ ხსნის მისი მოქმედების პრინციპს;
|
აფასებს ცვლადი დენის მნიშვნელობას
ელექტრული ენერგიის გენერირებასა და გადაცემაში;
|
ვერ
აფასებს ცვლადი დენის მნიშვნელობას ელექტრული ენერგიის გენერირებასა
და გადაცემაში;
|
ნაწილობრივ
სწორად აფასებს ცვლადი დენის მნიშვნელობას ელექტრული ენერგიის გენერირებასა
და გადაცემაში;
|
ზოგადად
სწორად აფასებს ცვლადი დენის მნიშვნელობას ელექტრული ენერგიის გენერირებასა
და გადაცემაში; შეცდომების რაოდენობა
მინიმალურია
|
აფასებს ცვლადი დენის მნიშვნელობას
ელექტრული ენერგიის გენერირებასა და გადაცემაში;მსჯელობა
არგუმენტირებულია,აზრი მკაფიოდ ად თანმიმდევრულადაა გადმოცემული
|
აღწერს და აანალიზებს ელექტრომაგნიტური ტალღების წარმოქმნასა და გავრცელებას;
|
ვერ
აღწერს და ვერ აანალიზებს ელექტრომაგნიტური
ტალღების წარმოქმნასა და გავრცელებას;
|
აღწერს,მაგრამ
ვერ აანალიზებს აანალიზებს ელექტრომაგნიტური ტალღების წარმოქმნასა და გავრცელებას;
|
სწორად
აღწერს ელექტრომაგნიტური ტალღების წარმოქმნასა და გავრცელებას,
მაგრამ უშვებს შეცდომებს ანალიზში
|
ზუსტად
და უშეცდომოთ აღწერს, აანალიზებს და
აფასებს ელექტრომაგნიტური ტალღების წარმოქმნასა და გავრცელებას;
|
სქემატურად წარმოადგენს ელექტრომაგნიტური ტალღების
სკალას და თვისებრივად განასხვავებს
ელექტრომაგნიტურ გამოსხივებას მისი ტალღის სიგრძის
მიხედვით;
|
ვერ წარმოადგენს
სქემატურად ელექტრომაგნიტური ტალღების სკალას და თვისებრივად განასხვავებს ელექტრომაგნიტურ გამოსხივებას მისი ტალღის სიგრძის
მიხედვით;
|
ზოგადად სქემატურად
წარმოადგენს ელექტრომაგნიტური ტალღების სკალას,მაგრამ თვისებრივად ვერ
განასხვავებს ელექტრომაგნიტურ გამოსხივებას მისი ტალღის სიგრძის
მიხედვით;
|
სქემატურად წარმოადგენს
ელექტრომაგნიტური ტალღების სკალას,მაგრამ აქვს ზოგიერთი ხარვეზი
ელექტრომაგნიტურ გამოსხივების ტალღის სიგრძის მიხედვით თვისებრივად განსხვავებაში.
|
სქემატურად სწორად
წარმოადგენს ელექტრომაგნიტური ტალღების სკალას და თვისებრივად უშეცდომოთ
განასხვავებს ელექტრომაგნიტურ გამოსხივებას
მისი ტალღის სიგრძის მიხედვით;მსჯელობა არგუმენტირებული
და მკაფიოა.
|
ადეკვატურად იყენებს
შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
|
არ იცის და ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
იცის, მაგრამ ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
კარგად იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
ფიზ.XI.7.მოსწავლეს შეუძლია სითბური მოვლენების ანალიზი მოლეკულურ-კინეტიკური თეორიისა და თერმოდინამიკის
კანონების დახმარებით.
კრიტერიუმი
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
აყალიბებს მოლეკულურ-კინეტიკური თეორიის
ძირითად დებულებებს, რაოდენობრივად და თვისებრივად
აკავშირებს იდეალური აირის შინაგან ენერგიასა და წნევას ტემპერატურასთან;
|
ვერ
აყალიბებს მოლეკულურ-კინეტიკური თეორიის ძირითად დებულებებს,
რაოდენობრივად და თვისებრივად ვერ აკავშირებს იდეალური აირის
შინაგან ენერგიასა და წნევას ტემპერატურასთან;
|
აყალიბებს მოლეკულურ-კინეტიკური
თეორიის ძირითად დებულებებს, რაოდენობრივად და თვისებრივად ვერ
აკავშირებს იდეალური აირის შინაგან ენერგიასა და წნევას ტემპერატურასთან;
|
აყალიბებს მოლეკულურ-კინეტიკური
თეორიის ძირითად დებულებებს, რაოდენობრივად და თვისებრივად აკავშირებს იდეალური აირის
შინაგან ენერგიასა და წნევას ტემპერატურასთან
|
სწორად აყალიბებს მოლეკულურ-კინეტიკური
თეორიის ძირითად დებულებებს, რაოდენობრივად და თვისებრივად ზუსტად
და შეუცდომლად აკავშირებს იდეალური აირის შინაგან ენერგიასა და წნევას ტემპერატურასთან;
|
მარტივი ცდების საშუალებით
აკვირდება და წარმოადგენს თერმოდინამიკურ მოვლენებს;
|
მარტივი ცდების საშუალებით
აკვირდება, მაგრამ ვერ წარმოადგენს თერმოდინამიკურ მოვლენებს;
|
მარტივი ცდების საშუალებით
აკვირდება და ნაწილობრივ წარმოადგენს თერმოდინამიკურ მოვლენებს;
|
მარტივი ცდების საშუალებით
აკვირდება და წარმოადგენს თერმოდინამიკურ მოვლენ
ებს;
|
მარტივი ცდების საშუალებით
აკვირდება თერმოდინამიკურ მოვლენებს,
კარგად შეუძლია ორგანიზება და წარმოადგენა.
|
ახასიათებს სითბური ძრავის მ.ქ.კ.-ს;
|
ვერ
ახასიათებს სითბური ძრავის მ.ქ.კ.-ს;
|
ნაწილობრივ,ახასიათებს სითბური ძრავის
მ.ქ.კ.-ს;
|
ზოგადად
სწორად ახასიათებს სითბური ძრავის მ.ქ.კ.-ს;
|
შინაარსობრივადდა
გააზრებულად ახასიათებს სითბური ძრავის მ.ქ.კ.-ს და
მოჰყავს მაგალითები
|
ადეკვატურად იყენებს
შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
|
არ იცის და ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
იცის, მაგრამ ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
კარგად იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების
ამოსახსნელად.
|
ფიზ.XI.8.მოსწავლეს შეუძლია
ატომის აგებულების, რადიოაქტივობის და რადიოაქტიური გამოსხივების სახეების აღწერა.
კრიტერიუმი
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
აანალიზებს რეზერფორდის ცდას, გამოიტანს შესაბამის დასკვნებს;
|
ვერ აანალიზებს რეზერფორდის ცდას, არ
შეუძლია შესაბამისი დასკვნების გამოტანა;
|
ნაწილობრივ
სწორად აანალიზებს რეზერფორდის
ცდას, მაგრამ არ შეუძლია შესაბამისი დასკვნების გამოტანა;
|
ზოგადად სწორად
აანალიზებს რეზერფორდის ცდას,
გამოიტანს
შესაბამის დასკვნებს;
|
სიღრმისეულად
აანალიზებს რეზერფორდის ცდას,
გამოიტანს
შესაბამის ლოგიკურ დასკვნებს;
|
აღწერს რადიოაქტივობის მოვლენას,
მსჯელობს ბირთვის მდგრადობაზე;
|
ვერ
აღწერს რადიოაქტივობის მოვლენას,ვერ მსჯელობს ბირთვის მდგრადობაზე;
|
ნაწილობრივ
სწორად აღწერს რადიოაქტივობის მოვლენას,მაგრამ
ვერ მსჯელობს ბირთვის მდგრადობაზე;
|
ზოგადად
სწორად აღწერს რადიოაქტივობის მოვლენას, მაგრამბირთვის მდგრადობაზე მსჯელობაში
უშვებს შეცდომებს;
|
ზუსტად
აღწერს რადიოაქტივობის მოვლენას,
სწორად და არგუმენტირებულად მსჯელობს ბირთვის მდგრადობაზე;
|
ახასიათებს a-, b- და g- გამოსხივებას, მსჯელობს მათი გამოყენების შესახებ;
|
ვერახასიათებს a-, b- და g- გამოსხივებას, ვარ
მსჯელობს მათი გამოყენების შესახებ;
|
ახასიათებს a-, b- და g- გამოსხივებას, ნაწილობრივ
სწორად მსჯელობს მათი ზოგიერთი გამოყენების შესახებ;
|
ახასიათებს a-, b- და g- გამოსხივებას, მსჯელობს მათი
გამოყენების შესახებ;
|
ზუსტად ახასიათებს a-, b- და g- გამოსხივებას, სწორად მსჯელობს მათი
გამოყენების შესახებდა მოჰყავს მრავალფეროვანი მაგალითები
|
მოიპოვებს ინფორმაციას რადიოაქტიური
გამოსხივების ბიოლოგიური ზემოქმედების შესახებ, აანალიზებს და წარმოადგენს პრეზენტაციის სახით.
|
ვერ
მოიპოვებს ინფორმაციას რადიოაქტიური გამოსხივების ბიოლოგიური
ზემოქმედების შესახებ, ვერ აანალიზებს და ვერ
წარმოადგენს მას პრეზენტაციის სახით.
|
მოიპოვებს ინფორმაციას რადიოაქტიური
გამოსხივების ბიოლოგიური ზემოქმედების შესახებ,მაგრამ ვერ ვერაანალიზებს და ვერ
წარმოადგენს მას პრეზენტაციის სახით.
|
მოიპოვებს ინფორმაციას რადიოაქტიური
გამოსხივების ბიოლოგიური ზემოქმედების შესახებ, აანალიზებს ზოგიერთი
ხარვეზითა ანალიზებს მას
და წარმოადგენს პრეზენტაციის სახით.
|
მრავალფეროვანი
წყაროდან მოიპოვებს ინფორმაციას რადიოაქტიური გამოსხივების ბიოლოგიური
ზემოქმედების შესახებ, სწორად აანალიზებს და საინტერესოდ
წარმოადგენს მას პრეზენტაციის სახით.
|
ფიზ.XI.9.მოსწავლეს
შეუძლია ბირთვის აღნაგობის აღწერა და მსჯელობა ბირთვული ურთიერთქმედების შესახებ.
კრიტერიუმი
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
ახასიათებს ბირთვულ ძალებს, ადარებს
მათ ელექტრულს და გრავიტაციულს;
|
ვერ ახასიათებს
ბირთვულ ძალებს, ვერ ადარებს მათ ელექტრულს და გრავიტაციულს;
|
ანაწილობრივ
სწორად ხასიათებს ბირთვულ ძალებს,მაგრამ ვერ ადარებს მათ
ელექტრულს და გრავიტაციულს;
|
ზოგადად სწორად
ახასიათებს ბირთვულ ძალებს,მაგრამ შედარებაში უშვებს უზუსტობებს
|
სწორად ახასიათებს
ბირთვულ ძალებს, სიღრმისეულად ადარებს მათ ელექტრულს
და გრავიტაციულს;
|
სქემატურად აღწერს ჯაჭვურ ბირთვულ რეაქციას, აანალიზებს მას;
|
ვერ აღწერს სქემატურად ჯაჭვურ ბირთვულ რეაქციას, და
არ შეუძლია მისი ანალიზი
|
სქემატურად აღწერს ჯაჭვურ ბირთვულ რეაქციას,
მაგრამ არ შეუძლია მისი ანალიზი
|
სქემატურად სწორად აღწერს ჯაჭვურ ბირთვულ რეაქციას, აანალიზებს
მას
ზოგიერთი ხარვეზით
|
სქემატურად ზუსტად აღწერს ჯაჭვურ ბირთვულ რეაქციას, აანალიზებს და აფასებს მას;
|
აღწერს ბირთვული რეაქტორის მუშაობის პრინციპს;
|
ვერ აღწერს ბირთვული რეაქტორის მუშაობის პრინციპს;
|
ნაწილობრივ
სწორად აღწერს ბირთვული რეაქტორის
მუშაობის პრინციპს;
|
ზოგადად აღწერს ბირთვული რეაქტორის მუშაობის პრინციპს;
|
ზუსტად და სეუცდომლად
აღწერს ბირთვული რეაქტორის მუშაობის
პრინციპს;
|
მოიპოვებს ინფორმაციას ბირთვული ენერგიის გამოყენების შესახებ როგორც
მშვიდობიანი, ასევე სამხედრო მიზნებისათვის, აანალიზებს შესაძლო საფრთხეებს;
|
ვერ მოიპოვებს
ინფორმაციას ბირთვული ენერგიის გამოყენების შესახებ და
ვერ აანალიზებს
შესაძლო საფრთხეებს;
|
მოიპოვებს ზოგიერთ
ინფორმაციას ბირთვული ენერგიის გამოყენების შესახებ როგორც მშვიდობიანი, ასევე
სამხედრო მიზნებისათვის, მაგრამ ვერ აანალიზებს შესაძლო
საფრთხეებს;
|
მოიპოვებს ინფორმაციას
ბირთვული ენერგიის გამოყენების შესახებ როგორც მშვიდობიანი, ასევე სამხედრო მიზნებისათვის,
აანალიზებს შესაძლო საფრთხეებს;
|
მოიპოვებს მრავალფეროვან
ინფორმაციას ბირთვული ენერგიის გამოყენების შესახებ როგორც მშვიდობიანი, ასევე
სამხედრო მიზნებისათვის, სწორად აანალიზებს შესაძლო საფრთხეებს;
|
აფასებს ბირთვული ენერ-გიის გამოყენების გავლენას გარემო ზე.
|
ვერ აფასებს ბირთვული
ენერგიის გამოყენების გავლენას გარემოზე.
|
ნაწილობრივ
აფასებს ბირთვული ენერგიის გამოყენების გავლენას გარემოზე.
|
აფასებს ბირთვული ენერგიის
გამოყენების გავლენას გარემოზე.
|
ზუსტად და არგუმენტირებულად
აფასებს ბირთვული ენერგიის გამოყენების გავლენას გარემოზე.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий