შეფასების კრიტერიუმები X კლასი

კვლ.X.1.მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და კვლევის ეტაპები.
კვლ.X.2.მოსწავლეს შეუძლია კვლევითი   პროცედურის განხორციელება/მონაცემების                                      აღრიცხვა.  
კვლ.X.3.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების  გამოყენებით.                
კვლ. X.4.  მოსწავლეს შეუძლია  მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.
#
კრიტერიუმი
შეფასება/ქულა
1
ვერ ახერხებს კვლევის საგნისა და ეტაპების  განსაზღვრას, ვერ აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ, არ შეუძლია კვლევითი   პროცედურის განხორციელება.    
ამხანაგების დახმარებით აღწერს კვლევის მიმდინარეობასა და მონაცემების აღრიცხვას, არ შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების  გამოყენებით. ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს, არ შეუძლია დასკვნის გამოტანა და შეფასება.

1-4
2
ვერ ახერხებს კვლევის საგნისა და ეტაპების განსაზღვრას, ვერ აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ, ამხანაგების დახმარებითახორციელებს კვლევით პროცედურას, აღწერს კვლევის მიმდინარეობასა და მონაცემების აღრიცხვას, შეუძლია მონაგემთა წარმოდგენა, ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს, არ შეუძლია დასკვნის გამოტანა და შეფასება.

5-6
3
შუძლია  კვლევის საგნისა და ეტაპების  განსაზღვრა და  საჭირო ინვენტარის არჩევა, ნაწილობრივ  აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ,შუძლია კვლევის პროცედურის განხორციელება,   აღწერს კვლევის მიმდინარეობასა და მონაცემების აღრიცხავს გარკვეული უზუსტობებით, ზოგადად აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და გამოაქვს დასკვნა, აქვს უზუსტობები შეფასებაში.

7-8
4
ზუსტად შუძლია  კვლევის საგნისა და ეტაპების განსაზღვრა, აგრეთვე  საჭირო ინვენტარის არჩევა, კარგად  აყალიბებს ვარაუდს კვლევის შედეგის შესახებ,   ზედმიწევნით ზუსტად ახორციელებს კვლევით პროცედურას  და  კვლევის მიმდინარეობის აღწერას და მონაცემების აღრიცხვას, მონაცემებს წარმოადგენს სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით. აკეთებს მონაცემთა ანალიზს და გამოაქვს დასკვნა, შეუძლია შეფასება.

9-10

ფიზ.X. 5.   მოსწავლეს შეუძლია ელექტრული და მაგნიტური მოვლენების კვლევა.
კრიტერიუმი
1-3
4-6
7-8
9-10
აანალიზებს კულონის კანონის სადემონსტრაციო ცდას და შესაბამის რაოდენობრივ თანაფარდობებს;

ვერ აანალიზებს კულონის კანონის სადემონსტრაციო ცდას და შესაბამის რაოდენობრივ თანაფარდობებს;

შეუძლია კულონის კანონის სადემონსტრაციო ცდ ანალიი , მაგრამ ვერ ახერ- ხებს მუშაობას  შესაბამის რაოდე -ნობრივ თანაფარ- დობებზე
აანალიზებს კულონის კანონის სადემონსტრაციო ცდას და შესაბამის რაოდენობრივ თანაფარდობებს;

ზუსტად და არგუმენტირებულად აანალიზებს კულონის კანონის სადემონსტრაციო ცდას და შესაბამის რაოდენობრივ თანაფარდობებს;

აკავშირებს ელეტროსტატიკური ველის მახასიათებელ ფიზიკურ სიდიდეებს (დაძაბულობა, პოტენციალი). მსჯელობს სუპერპოზიციის პრინციპის მნიშვნელობის შესახებ;

ვერ აკავშირებს ელეტროსტატიკური ველის მახა- სიათებელ ფიზი-კურ სიდიდეებს (დაძაბულობა, პოტენციალი).  არ შეუძლია მსჯელო ბა სუპერპოზი- ციის პრინციპის მნიშვნელობის შესახებ;

აკავშირებს ელეტროსტატიკური ველის მახასიათებელ ფიზიკურ სიდიდეებს (დაძაბულობა, პოტენციალი). მაგრამ ვერ ახერხებს  მსჯელობსუპერპოზიციის პრინციპის მნიშვნელობის შესახებ;

აკავშირებს ელეტროსტატიკური ველის მახასიათე ბელ  ფიზიკურ სიდიდეებს (დაძაბულობა, პოტენციალი). მსჯელობს სუპერპოზიციის პრინციპის მნიშვნელობის შესახებ;

გააზრებულად,სიღრმისეულად  და შინაარსობრივად აკავშირებს ელეტროსტატიკური ველის მახასიათებელ ფიზიკურ სიდიდეებს (დაძაბულობა, პოტენ ციალი).დასაბუთებულად და არგუმენტირებულად მსჯელობს სუპერპოზიციის პრინციპის მნიშვნელობის შესახებ;

მსჯელობს ელექტრული დენის თავისებურებებზე ლითონში,სითხეში, აირში. ახასიათებს ელე ქტროლიზის მოვლენას~და აანალიზებს ფარადეის კანონებს;

ვერ მსჯელობს ელექტრული დენის თავისებურებებზე ლითონში,სითხეში,აირში. ვერ ახასიათებს
ელექტროლიზის მოვლენას და არ შუძლიაფარადეის კანონების ანალიზი

მსჯელობს ელექ ტრული დენის თავისებურებებზე ლითონში, სითხეში, აირში,მაგრამ ვერ ახასიათებს ელე ქტროლიზის მოვლენას და ვერ აანალიზებს ფარადეის კანონებს;

მსჯელობს ელექ ტრული დენის თავისებურებებზე ლითონში, სითხეში, აირში. ახასიათებს ელე ქტროლიზის მოვლენას და აანალიზებს ფარადეის კანონებს;

არგუმენტირებულად მსჯელობს ელექტრული დენის თავისებურებებზე ლითონში,სითხეში, აირში. სიღრმისეულად ახასიათებს
ელექტროლიზის მოვლენას ა არგუმენტირებულად  აანალიზებს ფარადეის კანონებს;

მსჯელობს ელექტრული დენის თავისებურებებზე ნახევარგამტარებში;

არ შეუძლია მსჯელობა ელექტრული დენის თავისებურებებზე ნახევარგამტარებ-ში;

ახასიათებს ელექტრული დენის თავისებურებებ ნახევარგამტარებში,განარჩევს საკუთარ და მინარევულ გამტარობას, თუმცა არ შეუძლია მსჯელობა p-n გადასვლის შესახებ.

მსჯელობს ელექტრული დენის თავისებურებებზე ნახევარგამტარებში;განარჩევს საკუთარ და მინარევულ გამტარობას,შეუძ-ლია მსჯელობა p-n გადასვლის შესახებ.


მსჯელობს, აანალიზებს და აფასებს ელექტრული დენის თავისებურებებნახევარგამტარებში;

აანალიზებს რაოდენობრივად დენის მაგნიტურ მოქმედებას;

ვერ აანალიზებს რაოდენობრივად დენის მაგნიტურ მოქმედებას;

ნაწილობრივ, შეცდომებით აანალიზებს რაოდენობრივად დენის მაგნიტურ მოქმედებას

აანალიზებს რაოდენობრივად დენის მაგნიტურ მოქმედებას;

არგუმენტირებულად და დამაჯერებლად, უშეცდომოდ აანალიზებს რაოდენობრივად დენის მაგნიტურ მოქმედებას;

გეგმავს და ატარებს ცდებს ელექტრო -მაგნიტური ინდუქციის გამოსაკვლე ვად, აანალიზებს მონაცემებს და გამოიტანს შესაბამის დასკვნებ;

არ შეუძლია დაგეგმოს და ჩაატაროს ცდებელექტრომაგნიტური ინდუქციის გამოსაკვლევად, ვერ აანალიზებს მონაცემებს და არ შეუძლია შესაბა მის დასკვნების გამოტანა;

არ შეუძლია დაგეგმვა, მაგრამ ატარებს ცდებს ელექტრომაგნიტურ ინდუქციის გამოსაკ ვლევად, მაგრამ  არ შეუძლია მონაცემე   ანალიზი და ვერ გამოაქვს  შესაბამის დასკვნებ;

გეგმავს და ატარებს ცდებს ელექტრო -მაგნიტური ინდუქ ციის გამოსაკვლე ვად, აანალიზებს მონაცემებს და გამოიტანს შესაბა მის დასკვნებ;

უშეცდომოთ გეგმავს და ზედმიწევნით ზუსტად ატარებს ცდებს ელექტრო -მაგნიტური ინდუქ ციის გამოსაკვლე ვად,არგუმენტირებულად აანალიზებს მონაცემებს და გამოიტანს შესაბამის ლოგიკურ და დასაბუთებულ დასკვნებ;

აღწერს ინდუქციურ დენს თვისებრივად და რაოდენობრი- ვად;

ვერ აღწერს ინდუქციურ დენს თვისებრივად და რაოდენობრი ვად;

ნაწილობრივ, შეცდომებით აღწერს ინდუქციურ დენს თვისებრივად და რაოდენობრივად;

აღწერს ინდუქციურ დენს თვისებრივად და რაოდენობრი- ვად;

ზედმიწევნით ზუსტად, უშეცდომოთ აღწერს ინდუქციურ დენს თვისებრივად და რაოდენობრივად;

ავლენს უსაფრთხოების წესების ცოდნას ექსპერიმენტების დაგეგმვისა და ჩატარებისას, ასევე ყოველდღიურ ცხოვ რებაში ელექტრუ ლი ხელსაწყოების მოხმარებისას;

 ვერ ავლენს უსაფრთხოების წესების ცოდნას ექსპერიმენტების დაგეგმვისა და ჩატარებისას, ასევე ყოველდღიურ ცხოვ რებაში ელექტრუ ლი ხელსაწყოების მოხმარებისას;

 ვერ ავლენს უსაფრთხოების წესების ცოდნას ექსპერიმენტების დაგეგმვისა და ჩატარებისას, მაგრამ იცავს აღნიშნულ წესებს  ყოველდღიურ ცხოვ რებაში ელექტრუ ლი ხელსაწყოების მოხმარებისას;

ავლენს უსაფრთხოების წესების ცოდნას ექსპერიმენტების დაგეგმვისა და ჩატარებისას, ასევე ყოველდღიურ ცხოვ რებაში ელექტრუ ლი ხელსაწყოების მოხმარებისას;

 კარგად ავლენს უსაფრთხოების წესების ცოდნას ექსპერიმენტების დაგეგმვისა და ჩატარებისას, ასევე ყოველდღიურ ცხოვ რებაში ელექტრული ხელსაწყოების მოხმარებისას;

ადევატურად იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.

არ იცის და ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
იცის, მაგრამ ვერ იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
კარგად იცის და იყენებს შესაბამის ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.

ფიზ.X.6.  მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკაში მეცნიერული აღმოჩენების დაკავშირება ყოველდღიურობასთან.
კრიტერიუმი
1-3
4-6
7-8
9-10
მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა ტიპის ელექტრული ხელსაწყოების შექმნასა და განვითარებაზე, იკვლევს მათ გავლენას საზოგადოების განვითარებაზე და გარემოზე, წარმოადგენს პროექტის სახით;

ვერ მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა ტიპის ელექტრული ხელსაწყოების შექმნასა და განვითარებაზე,  ვერ იკვლევს მათ გავლენას საზოგადოების განვითარებაზე და გარემოზე, არ შუძლია წარმოდგენა პროექტის სახით;

მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა ტიპის ელექტრული ხელსაწყოების შექმნასა და განვითარებაზე, მაგრამ ვერ იკვლევს მათ გავლენას საზოგადოების განვითარებაზე და გარემოზე, არ შუძლია წარმოდგენა პროექტის სახით;


მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა ტიპის ელექტრული ხელსაწყოების შექმნასა და განვითარებაზე, იკვლევს მათ გავლენას საზოგადოების განვითარებაზე და გარემოზე,მაგრამ არ შუძლია წარმოდგენა პროექტის სახით;

სხვადასხვა სახის წყაროდან მოიპოვებს ინფორმაციას სხვადასხვა ტიპის ელექტრული ხელსაწყოების შექმნასა და განვითარებაზე, იკვლევს მათ გავლენას საზოგადოების განვითარებაზე და გარემოზე, წარმოადგენს პროექტის სახით;

აფასებს ნახევარგამტარის აღმოჩენის მნიშვნელობას და განიხილავს ამ აღმოჩენის როლს ტექნოლოგიური პროცესების განვითარებაში, წარმოადგენს  პრეზენტაცი სახით.

ვერ აფასებს ნახევარგამტარის აღმოჩენის მნიშვნელობას და ვერ განიხილავს ამ აღმოჩენის როლს ტექნოლოგიური პროცესების განვითარებაში, ვერ წარმოადგენს  პრეზენტაცი სახით.

აფასებს ნახევარგამტარის აღმოჩენის მნიშვნელობას მაგრამ ვერ განიხილავს ამ აღმოჩენის როლს ტექნოლოგიური პროცესების განვითარებაში და ვერ წარმოადგენს  პრეზენტაცი სახით.

აფასებს ნახევარგამტარის აღმოჩენის მნიშვნელობას და განიხილავს ამ აღმოჩენის როლს ტექნოლოგიური პროცესების განვითარებაში, წარმოადგენს  პრეზენტაცი სახით.

კარგად აფასებს ნახევარგამტარის აღმოჩენის მნიშვნელობას და სხვადასხვა ასპექტშიგანიხილავს ამ აღმოჩენის როლს ტექნოლოგიური პროცესების განვითარებაში და  წარმოადგენს საინტერესო პრეზენტაცი სახით.



1 комментарий:

  1. აშკარაა, რომ აივ ინფექციით დაავადებულ ზოგიერთ პაციენტს ანტივირუსული და სხვა დამატებითი მართლმადიდებლური მედიცინის მონობა მიენიჭება ვირუსის აღკვეთაში და მისი სამუდამო განკურნებაში. მე ვირუსთან ერთად წლები ვიყავი, სანამ მეგობარმა არ გამაცნო, რომელმაც ასევე თქვა ინტერნეტით მისი ამბავი, თუ როგორ განიკურნა იგი გენიტალიების ჰერპესისგან, დოქტორ ჯეიმსის მცენარეული მიქს მედიცინის გამოყენების შემდეგ. მე განკურნებული ვიყავი აივ / შიდსისგან მას შემდეგ, რაც მე ვხმარობდი ძლიერ მცენარეულ ნაზავ წამლებს, ჯეიმსმა მომიმზადა. დიდი მადლობა დოქტორ ჯეიმსს, რომ განმკურნა. მე ვნახე ბუნებრივი მწვანილებისა და ფესვების დიდი მნიშვნელობა და შესანიშნავი სამუშაო, რაც მათ გააკეთეს ადამიანთა ცხოვრებაში. საინტერესოა, რატომ ხარჯავენ ადამიანები ფულს ქირურგიაში, ინექციებსა და წამლებზე ყოველ ჯერზე ავადმყოფობის დროს. ბუნებრივ ბალახებს შეუძლიათ განკურნონ ყველა სახის დაავადება, მათ შორის ALZHEIMER– ის დაავადებები, ლაიმის დაავადება, ბიპოლარული, როზაცეა, ფსორიაზი / ზოლები, წითელი მგლურა, პარკინსონის დაავადება, შიზოფრენია, კიბო, შარდის ბუშტის კიბო, მსხვილი ნაწლავის კიბო, მკერდის კიბო, თირკმლის კიბო, ლეიკემია, ფილტვის კიბო, კიბო, საშვილოსნოს კიბო, პროსტატის კიბო, ფიბრომიალგია, სინდრომი ფიბროდისპლაზია, ეპილეფსია დუპუითრენის დაავადება, დიაბეტი, ცელიაკია, ანტიპათია, ატაქსია, ართრიტი, გვერდითი ამიოტროფიული სკლეროზი, ალცჰეიმერის დაავადება, თირკმელზედა ჯირკვლის კარცინომა. ასთმა, ალერგიული დაავადებები. Hiv_ შიდსი, ჰერპესი, ნაწლავის ანთებითი დაავადება, COPD, დიაბეტი. ჰერპესი, კიბო, საშოს წვა, დიაბეტი, ასთმა, EBV, აივ ინფექცია, ჰეპატიტი, გადიდება და ა.შ. მე ეს ჩემი თვალით ვნახე. მე განვიკურნე აივ ინფექციისგან და დეიდამ და მისმა მეუღლემ კიბოსგან განკურნეს იგივე დოქტორი ჯეიმსი, რომელიც იყენებს ბუნებრივ მწვანილებს და ფესვების ექსტრაქტებს სხვადასხვა სახის დაავადებების სამკურნალოდ. ექიმმა ჯეიმსმაც კი უამრავჯერ დაუმტკიცა მთელ მსოფლიოს, რომ ბუნებრივ ბალახებს ყველანაირი დაავადების განკურნება შეუძლია და მან უამრავი ადამიანი განკურნა ბუნებრივი მცენარეების გამოყენებით. ვიცი, ძნელი დასაჯერებელია, მაგრამ ცოცხალი მოწმობა ვარ. მან მოამზადა მცენარეული მიქსების წამალი და გამომიგზავნა SPEED POST COURIER სერვისების საშუალებით და მე ისე მივიღე, როგორც მან დაავალა. დილით და საღამოს 15 დღის განმავლობაში, 7 დღის შემდეგ მისი მცენარეული მიქსის წამლის გამოყენების შემდეგ, საავადმყოფოში მივედი გამოკვლევის ჩასატარებლად, შედეგები გამოვიდა და ნეგატიური ვიყავი. ბალახების მოსინჯვას არანაირი ზიანი არ მოაქვს, ის განკურნებთ ნებისმიერი დაავადებისგან, რომლითაც იტანჯებით, რატომ არ სცადოთ მწვანილი და ნახოთ მისი ეფექტურობა. დოქტორი ჯეიმს მცენარეული ნაზავი, ადვილი დასალევი მხარეა, დაუკავშირდით დოქტორ ჯეიმსს ელ.ფოსტით .drjamesherbalmix @ gmail.com

    ОтветитьУдалить