ფ
ი ზ ი კ ა IX კლასი-(3სთ
კვირაში)
თემა
#1 „მექანიკური მოძრაობა“ - სულ 25 სთ
NN
#
|
განსახილველი თემები -საკითხთა ჩამონათვალი
|
საათე-ბის რაოდენობა
|
მოკლე შინაარსი
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები-დამატებითი და აუცილებელი ლიტერატურა
|
შენიშვნა
|
1
|
მექანიკური
მოძრაობა
|
1
|
შეისწავლება
კლასიკური მექანიკის I ნაწილი-კინემატიკა.მოძრაობის სახეები: თანაბარი და არათანაბარი,
ფიზიკური სიდიდეები რომლითაც ეს მოძრაობები ხასიათდება-სიჩქარე, აჩქარება,გადაადგილება,კოორდინატი, მათი
ურთიერთდამოკიდებულება და გამოსათვლელი ფორმულები,დროზე
დამოკიდებულების გრაფიკები.
მოძრაობა წრეწირზე.წრეწირზე მოძრაოვი სხეულის პერიოდი, სიხშირე, სიჩქარე და აჩქარება.
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.5
ეროვნული სასწავლო
გეგმა 2011-2016
გვ.1222-1224
|
აქტივობები
კვლევის საგნის,მიზნისა
და ეტაპების განსაზღვრა,
მოსაზრებისა
და ვარაუდის გამოთქმა,
სათანადო ხელსაწყოების
არჩევა მონაცემების აღრიცხვის ფორმების (ცხრილები, გრაფიკები,
სიები, ფოტოები, ჩანაწერები) არჩევა.
კვლევითი პროცედურის განხორციელება/მონაცემების-აღრიცხვა.უსაფ-რთხოების
წესების დაცვა,
მონაცემთა აღრიცხვა-წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო
საშუალების გამოყენებით. დიაგრამე ბის, ცხრილების, გრაფი კების გამოყენებით ცვლა დებს შორის დამოკიდებუ ლების აღწერა. მონაცემთა
ანალიზი, შეფასება, ლოგიკური დასკვნების გამოტანა და მათი ვარაუდთან შედარება.
|
ძირითადი სახელმძღვანელო-რ.ქანთარია,ლ.ჩიჩუა
„ფიზიკა“-IX კლ გამომცემლობა „კლიო-მერიდიანი“ გვ.7-4
დამატებითი
-ქ.ტატიშვილი „ფიზიკა“- IX კლ,
გ.გედენიძე,ე. ლაზა რიშვილი „ფიზიკა“
-IXკლ
პლაკატები-თვითნაკეთი რესურსი.
რესურსები ცდებისთვის:
ასანთის კოლოფი,ფანქარი, ქაღალდი, დახრილი ღარი, ბურთულა,საათი,კურვიმეტრი,შტატივი,
ტვირთი,მუყაოს დისკო,წამზომიანი საათი და ბურთულები
|
|
2
|
გადაადგილება,მექანიკის
ძირითადი ამოცანა
|
1
|
|||||
3
|
ვექტორები,
მოქმედებები ვექტორებზე
|
1
|
|||||
4
|
ვექტორის გეგმილები
კოორდინატთა ღერძებზე
|
1
|
|||||
5
|
წრფივი თანაბარი
მოძრაობა
|
1
|
|||||
6
|
წრფივი თანაბარი მოძრა -ობის კოორდინატისა და სიჩქარის
გრაფიკები
|
1
|
|||||
7
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
2
|
|||||
8
|
მოძრაობის
ფარდობითო
ბა
|
1
|
|||||
9
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
2
|
|||||
10
|
არათანაბარი
მოძრაობა, მყისი და საშუალო სიჩქარე
|
1
|
|||||
11
|
წრფივი თანაბარაჩქარებული
მოძრაობა
|
1
|
|||||
12
|
თანაბარაჩქარებული
მოძრაობის გრაფიკული გამოსახვა
|
||||||
NN
13
|
გადაადგილება თანაბარაჩ ქარებული მოძრაობისას
|
1
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.5
ეროვნული სასწავლო
გეგმა 2011-2016
გვ.1222-1224
|
საკლასო და
საშინაო დავალებების პრეზენტაცია, ამოცანების ამოხსნის გზების ძიებამათი ამოხსნისას
კანონებისა და ფორმულების გამოყენება.
მეთოდები
გონებრივი იერიში,
კითხვა ნიშანთა
სისტემით, ვენის და T დიაგრამები, კითხვა-პასუხი,ექსპერიმენტი, აქტიური ლექცია, შეკითხვების
დაფა, ტესტირება
|
|||
14
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
1
|
|||||
15.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #1
|
||||||
16
|
თავისუფალი
ვარდნა
|
1
|
|||||
17
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
1
|
|||||
18
|
წრეწირზე მოძრაობის
პერიოდი და სიხშირე
|
1
|
|||||
19
|
სიჩქარე მრუდწირული
მოძრაობისას
|
1
|
|||||
20
|
აჩქარება მრუდწირული მოძრაობისას
|
1
|
|||||
21
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
1
|
|||||
22
|
თემის შეჯამება
|
1
|
|||||
23
|
ტესტი თვითშეფასებისთვის
|
1
|
|||||
24
|
შემაჯამებელი სამუშაო #2
|
1
|
თემა
#2 „სხეულთა ურთიერთქმედება“-22 სთ
NN
#
|
განსახილველი თემები -საკითხთა ჩამონათვალი
|
საათე-ბის რაოდენობა
|
მოკლე შინაარსი
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები-დამატებითი და აუცილებელი ლიტერატურა
|
შენიშვნა
|
1
|
სხეულთა ინერტულობა,
მასა
|
1
|
შეისწავლება
კლასიკური მექანიკის II ნაწილი-დინამიკა, რომლის საუძველი არის ნიუტონის კანონები.
პასუხი უნდა გაეცეს კითხვაზე“რატომ?“და „რა პირობებში?“მოსწავლეები შეისწავლიან
ინერციას და ათვლის ინერციულ სისტემებს,
გაიგებენ როდის
არის სხეულის სიჩქარე მუდმივი და როდის წარმოიქმნება აჩქარება.
შეისწავლება
გრავიტაციული ურთიერთქმედება და მისი გამოვლინება-სიმძიმის ძალა,აგრეთვე სხეულის
წონა, როგორც დრეკადობის ძალის გამოვლინება.
მოსწავლეები ჩამოთვლიან მსოფლიო მიზიდუ ლობის ძალის გამოვ ლენის მაგალითებს;
შადარებენ თავისუფა ლი ვარდნის აჩქარე ბებს სხვადასხვა
ციურ სხეულზე;
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.6
ეროვნული სასწავლო
გეგმა 2011-2016
გვ.1222-1225
|
აქტივობები
კვლევის საგნის,მიზნისა
და ეტაპების განსაზღვრა,
მოსაზრებისა
და ვარაუდის გამოთქმა,
სათანადო ხელსაწყოების
არჩევა მონაცემების აღრიცხვის ფორმების (ცხრილები, გრაფიკები,
სიები, ფოტოები, ჩანაწერები) არჩევა.
კვლევითი პროცედურის განხორციელება/მონაცემების-აღრიცხვა.უსაფ-რთხოების
წესების დაცვა,
მონაცემთა
წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკა
ციო საშუალების გამოყე ნებით-დიაგრამების, ცხრილების, გრაფიკების გამოყენებით
ცვლადებს შორის დამოკიდებუ ლე ბის აღწერა.მონაცემთა ანალიზი, შეფასება, ლოგიკური
დასკვნების გამოტანა და მათი ვარაუდთან შედარება.საკლასო და საშინაო დავალებების
პრეზენტაცია, ამოცანების ამოხსნის გზების ძიებამათი ამოხსნისას კანონებისა და ფორმულების
გამოყენება.
|
ძირითადი სახელმძღვანელო-რ.ქანთარია,ლ.ჩიჩუა
„ფიზიკა“-IX კლ გამომცემლობა „კლიო-მერიდიანი“ გვ.46-75
დამატებითი
-ქ.ტატიშვილი „ფიზიკა“- IX კლ,
გ.გედენიძე , ე.ლაზარიშვილი
„ფიზიკა“ -IXკლ
რესურსები ცდებისთვის
:
ცილინდრული ფორმის სხეულები,ძაფი, ურიკები დრეკადი
ფირფიტით და ტვირთებით,დახრილი სიბრტყე, ურიკა, ლითონის ძელაკი,წყლიანი ჭიქა, მუყაო,
მონეტები,ჩაქუჩი, დინამომეტრი, შტატივი,წამზომი,ფოლა- დისა და რეზინის ბურთუ-ლები,ქვიშა,
თაფლი, ზეთი, ღრუბელი,სახაზავი,რეზი-ნის ზონარი,ლითონის სახაზავი , მარკერები, თეთ
რი ქაღალდები
|
|
2
|
ინერცია
|
1
|
|||||
3
|
ნიუტონის I
კანონი
|
2
|
|||||
4
|
ნიუტონის II
კანონი
|
1
|
|||||
5
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
2
|
|||||
6
|
ნიუტონის III
კანონი
|
1
|
|||||
7
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
1
|
|||||
8
|
მსოფლიო მიზიდულობის
ძალა
|
2
|
|||||
9
|
ხახუნის ძალა
|
1
|
|||||
10
|
დეფორმაციის
სახეები
|
1
|
|||||
11
|
მყარი სხეულის
მექანიკური თვისებები
|
1
|
|||||
12
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
2
|
|||||
NN13
|
სხეულის
წონა
|
2
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.5
ეროვნული სასწავლო
გეგმა 2011-2016
გვ.1222-1224
|
მეთოდები
გონებრივი იერიში,
კითხვა ნიშანთა
სისტემით, ვენის და T დიაგრამები, კითხვა-პასუხი, ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე,აქტიური
ლექცია,ექსპერიმენტი, შეკითხვების დაფა, ტესტირება
|
|||
14
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
1
|
|||||
15
|
თემის შეჯამება
|
1
|
|||||
16
|
ტესტი თვითშეფასებისთვის
|
1
|
|||||
17
|
შემაჯამებელი სამუშაო #3
|
1
|
თემა
#3 „ნიუტონის კანონების გამოყენება“ -13 სთ
NN
#
|
განსახილველი თემები -საკითხთა ჩამონათვალი
|
საათე-ბის რაოდენობა
|
მოკლე შინაარსი
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები-დამატებითი და აუცილებელი ლიტერატურა
|
შენიშვნა
|
1
|
ჰორიზონტისადმი
კუთხით გასროლილი სხეულის მოძრაობა
|
1
|
შეისწავლება
თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ კლასიკური მექანიკის კანონები სხვადასხვა სხეულების მოძრაობის აღწერისას.
კერძოდ-ჰორიზონტისადმი კუთხით გასროლილი სხეულის, დახრილ სიბრტყეზე და წრეწირზე მოძრავი
სხეულების შესწავლის შემთხვევაში.რაოდენობრივად
დახასიათებენ ჰორიზონტისადმი
კუთხით გასროლილი სხეულის მოძრაობას, დააკავშირებენ სხეულის ფრენის
პარამეტრებს საწყის
პირობებთან;
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.6
ეროვნული სასწავლო
გეგმა 2011-2016
გვ.1222-1224
|
აქტივობები
კვლევის საგნის,მიზნისა
და ეტაპების განსაზღვრა,
მოსაზრებისა
და ვარაუდის გამოთქმა,
სათანადო ხელსაწყოების
არჩევა მონაცემების აღრიცხვის ფორმების (ცხრილები, გრაფიკები,
სიები, ფოტოები, ჩანაწერები) არჩევა.
კვლევითი პროცედურის
განხორციელება/მონაცემების-აღრიცხვა.უსაფ-რთხოების წესების დაცვა,
მონაცემთა
წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკა
ციო საშუალების გამოყე ნებით-დიაგრამების, ცხრილების, გრაფიკების გამოყენებით
ცვლადებს შორის დამოკიდებუ ლე ბის აღწერა.მონაცემთა ანალიზი, შეფასება, ლო გიკური დასკვნების
გამო ტანა და მათი ვარაუდთან შედარება.საკლასო
და საშინაო დავალებების პრეზენტაცია, ამოცანების ამოხსნის გზების ძიება, მათი ამოხსნისას
კანო ნებისა და ფორმულების გამოყენება.
მეთოდები
გონებრივი იერიში,
კითხვა ნიშანთა
სისტე მით, ვენის და T დი აგრა მები, კითხვა-პასუხი, ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე,აქტიური
ლექცია ,ექსპერიმენტი, აზრობრი ვი რუკა,
ტესტირება
|
ძირითადი სახელმძღვანელო-რ.ქანთარია,ლ.ჩიჩუა
„ფიზიკა“-IX კლ გამომცემლობა „კლიო-მერიდიანი“ გვ.46-75
დამატებითი
-ქ.ტატიშვილი „ფიზიკა“- IX კლ,
გ.გედენიძე , ე.ლაზარიშვილი
„ფიზიკა“ -IXკლ
სხვა
რესურსები: პლაკატები,დახრილი სიბრტყე, ურკები,დინამომეტრი,ტვირთები,მარკერები,თეთრი
ქაღალდები
|
|
2
|
გადაბმული სხეულების
მოძრაობა
|
1
|
|||||
3
|
მოძრაობა დახრილ
სიბრტყეზე
|
2
|
|||||
4
|
მოძრაობა წრეწირზე
|
2
|
|||||
5
|
პირველი კოსმოსური
სიჩქარე
|
1
|
|||||
6
|
ხელოვნური თანამგზავრები
|
1
|
|||||
7
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
2
|
|||||
8
|
თემის შეჯამება
|
1
|
|||||
9
|
ტესტი თვითშეფასებისთვის
|
1
|
|||||
10
|
შემაჯამებელი სამუშაო #4
|
1
|
თემა
#4 „შენახვის კანონები“ -15 სთ
N
|
განსახილველი
თემები -საკითხთა ჩამონათვალი
|
საათე-ბის
რაოდენობა
|
მოკლე
შინაარსი
|
თემის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
რესურსები-დამატებითი
და აუცილებელი ლიტერატურა
|
შენიშვნა
|
1
|
იმპულსი.იმპულსის მუდმივობის კანონი
|
2
|
ამ
თავში შეისწავლება იმპულსი და იმპულსის მუდმივობის კანონი. მოს წავლე შეძლებს ჩამოთ ვალოს იმპულსის მუდ მივობის კანონის საი ლუსტრაციო მაგალითე ბი; შეისწავლება
განას ხვავება მექანიკური ენერ გიის ცნებისა საყოველ
თაოდ მიღებული “ენერ გიის”ცნებისაგან; აგრეთვე
კავშირი
ენერგიის ცვლი ლებასა შესრულებულ
მუშაობასთან; პოტენ ციური და კინეტიკური ენერგიების ერთიდან მეორეში
გადასვლა,
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.6
ფიზ. IX.7
ეროვნული სასწავლო გეგმა
2011-2016
გვ.1222-1224
|
აქტივობები
კვლევის საგნის,მიზნისა და ეტაპების
განსაზღვრა,
მოსაზრებისა და
ვარაუდის გამოთქმა,
სათანადო
ხელსაწყოების
არჩევა
მონაცემების აღრიცხვის ფორმების (ცხრილები, გრაფიკები, სიები, ფოტოები, ჩანაწერები)
არჩევა.
კვლევითი პროცედურის განხორციელება/მონაცემების-აღრიცხვა.უსაფ-რთხოების
წესების დაცვა,
მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკა
ციო საშუალების გამოყე ნებით-დიაგრამების, ცხრილების, გრაფიკების გამოყენებით
ცვლადებს შორის დამოკიდებუ ლე ბის აღწერა.მონაცემთა ანალიზი, შეფასება, ლოგიკური
დასკვნების გამოტანა და მათი ვარაუდთან შედარება.საკლასო და საშინაო დავალებების
პრეზენტაცია, ამოცანების ამოხსნის გზების ძიება,
|
ძირითადი
სახელმძღვანელო-რ.ქანთარია,ლ.ჩიჩუა „ფიზიკა“-IX კლ გამომცემლობა
„კლიო-მერიდიანი“ გვ.46-75
დამატებითი
-ქ.ტატიშვილი „ფიზიკა“- IX კლ,
გ.გედენიძე , ე.ლაზარიშვილი
„ფიზიკა“ -IXკლ
სხვა რესურსები: პლაკატე ბი, ფოლადისა და კაუჩუ კის ბურთულები,ქვიშა,
მუყაოს ყუთი,სახაზავი, მაქსველის ქანქარა.
|
|
2
|
ამოცანების ამოხსნა
|
1
|
|||||
3
|
რეაქტიული მოძრაობა
|
1
|
|||||
4
|
მექანიკური მოძრაობა
|
1
|
|||||
5
|
ტოლქმედი და სიმძიმის ძალების მუშაობა
|
2
|
|||||
6
|
დრეკადობისა და ხახუნის ძალების
მუშაობა
|
1
|
|||||
7
|
მექანიკური ენერგიის სახეები
|
2
|
|||||
8
|
მექანიკური ენერგიის მუდმივობის
კანონი
|
1
|
|||||
9
|
ამოცანების ამოხსნა
|
2
|
მათი ამოხსნისას კანონებისა და
ფორმულების გამოყენება.
მეთოდები
გონებრივი იერიში,
კითხვა ნიშანთა სისტემით, ვენის
და T დი აგრამები, კითხვა-პასუხი, ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე,აქტიური ლექცია,ექსპერიმენტი,
შეკითხვების დაფა,აზრობრივი რუკა, ტესტირება
|
||||
10
|
თემის შეჯამება
|
1
|
|||||
11
|
ტესტი თვითშეფასებისთვის
|
1
|
|||||
12
|
შემაჯამებელი
სამუშაო #5
|
1
|
თემა
#5 „ო პ ტ ი კ ა“ -25 სთ
N
|
განსახილველი
თემები -საკითხთა ჩამონათვალი
|
საათე-
ბის
რაოდე
ნობა
|
მოკლე
შინაარსი
|
თემის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
რესურსები-დამატებითი
და აუცილებელი ლიტერატურა
|
შენიშვნა
|
1
|
სინათლის გავრცელება
|
1
|
შეისწავლება გეომეტ- რიული ოპტიკის
ძირითა დი კანონები,რომლითაც იხსნება ჩრდილისა და ნახევარჩრდილის წარმოქმნა,აგრეათვე
სინათლის გავრცელება ერთგვაროვან და არაერთგვაროვან გარემოში (ჩრდილის წარმოქმნა,
არეკვლა, სრული არეკვლა, შთანთქმა,
გარდატეხა),
განიხილება სინათლის დისპერსია-თეთრი
სინათლის რთული სტრუქტურა. შეისწავლება აგრეთვე შემკრებ და გამბნევ ლინზაში საგნის
გამოსახულების აგება და თხელი ლინზის ფორმულის გამოყენებით ამოცანების ამოხსნა.
განიხილება თვალის ოპტიკურ
სისტემები.
|
კვლ.IX.1
კვლ.IX.2
კვლ.IX.3
კვლ.IX.4
ფიზ. IX.8
ეროვნული სასწავლო
გეგმა 2011-2016 წ
გვ.1222-1224
|
აქტივობები
კვლევის საგნის,მიზნისა და ეტაპების
განსაზღვრა,
მოსაზრებისა და
ვარაუდის გამოთქმა,
სათანადო
ხელსაწყოების
არჩევა
მონაცემების აღრიცხვის ფორმების (ცხრილები, გრაფიკები, სიები, ფოტოები, ჩანაწერები)
არჩევა. კვლევითი პროცე დურის განხორციელება/მონაცე
მების აღრიცხვა.უსაფ-რთხოების წესების დაცვა,
მონაცემთა
აღრიცხვა-წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალე ბის გამოყენებით.
დიაგ რამების, ცხრილების, გრაფიკების გამოყენებით
ცვლადებს შორის დამოკი დებულების აღწერა. მონა ცემთა ანალიზი, შეფასე ბა,ლოგიკური დასკვნების გამოტანა და მათი
ვა რაუდ თან შედარება. საკლასო და საშინაო დავა ლებების პრეზენტაცია, ამოცანების
ამოხსნის გზების ძიება და მათი ამოხსნისას კანონებისა და ფორმულების გამოყენება.ექსკურსია
ოფთალმოლოგის კაბინეტში
მეთოდები
გონებრივი იერიში,
კითხვა ნიშანთა სისტემით, ვენის
და T დი აგრამები, კითხვა-პასუხი, ვიცი-მინდა ვიცოდე-გავიგე,აქტიური ლექცია,ექსპერიმენტი,
შეკითხვების დაფა,აზრობრივი რუკა, ტესტირება,პროექტი
|
ძირითადი
სახელმძღვანელო-რ.ქანთარია,ლ.ჩიჩუა „ფიზიკა“-IX კლ გამომცემლობა
„კლიო-მერიდიანი“ გვ.46-75
დამატებითი
ქ.ტატიშვილი „ფიზიკა“ IX კლ, გ.გედენიძე , ე.ლაზარიშვილი „ფიზიკა“ -IXკლ
სხვა რესურსი
ბურთუ ლა, ეკრანი, სინათლის წყარო,გლობუსი, სახაზა ვი,დიდი და მცირე ზომის ნათურები,
მინი ლაზერი,სარკე,ტრან სპორტირი, ფანქარი, პლასტელინი,ლუპა,
სამაგრი,ქაღალდი,მარკე
რები, წყლიანი
ჭიქა,სან
თელი, ლინზები,მიკრო
სკოპი,ნათურა,პლაკატი
„თვალი“
პროექტისათვის
დიდი და პატარა ფორმატის ფერადი და თეთრი ქაღალდები, სურათები, ქსეროქსი, პრინტერი,
კომპიუტერი.საძიებო სიტყვები:“სინათლის წყაროები“, „სინათლის არეკვლა“,’’სინათლის
გარდატეხა“, „თვალი“ , „მხედველობა“, „მხედვე ლობის ილუზიები“, „ცხოველეთა მხედ ველობა“,“უსინათლო
მუსიკოსებ“.
|
|
2
|
სინათლის წრფივი გავრცე ლების ექსპერიმენტული
შესწავლა
|
2
|
|||||
3
|
სინათლის არეკვლა
|
1
|
|||||
4
|
ბრტყელი სარკე
|
1
|
|||||
5
|
სინათლის სიჩქარე
|
1
|
|||||
6
|
სინათლის გარდატეხა
|
1
|
|||||
7
|
ამოცანების ამოხსნა
|
2
|
|||||
8
|
სინათლის გარდატეხის მაჩვენებელი
|
2
|
|||||
9
|
სინათლის სრული არეკვლა
|
1
|
|||||
10
|
სხივთა სვლა სხვადასხვა ფორმის
სხეულებში
|
2
|
|||||
11
|
ლინზა,შემკრები და გამბნევი ლინზა.
|
2
|
|||||
12
|
სხივთა სვლა შემკრებ და გამბნევ
ლინზაში
|
2
|
|||||
13
|
ამოცანების ამოხსნა
|
2
|
|||||
14
|
თვალი და სათვალე
|
1
|
|||||
15
|
ოპტიკური ხელსაწყოები
|
1
|
|||||
16
|
თემის შეჯამება
|
1
|
|||||
17
|
ტესტი თვითშეფასებისთვის
|
1
|
|||||
18
|
შემაჯამებელი
სამუშაო #5
|
1
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий